Zaostreni ukrepi za preprečevanje Covid-19 na Kitajskem vplivajo na evropske dobavne verige. V prejšnjem tednu se je zaprlo tretje največje kitajsko pristanišče Ningbo-Žoušan. Azijska pristanišča se zapirajo že ob eni sami potrejni okužbi na Covid 19. Zaradi proti-koronskih ukrepov normalizaciji globalnih dobaviteljskih verig ni videti konca.
Tretje največje pristanišče na Kitajskem Ningbo leži med Šanghajem in Hongkongom. Tovorne ladje čakajo na raztovarjanje. Upravljalci pristanišča so zaprli najpomembnejši terminal Meišan. Večji ladjarji svoje ladje že preusmerjajo v sosednja pristanišča.
Zaprtje kitajskih pristanišč hromi trg elektronike
Zastoji v mednarodnem ladijskem prometu najbolj vplivajo na trg elektronike. Večji ladjarji kot je Maersk je vse svoje ladje, ki so napotene v Ningbo, terminal Meišan, že preusmeril v druga pristanišča. Cene mednarodnega ladijskega prevoza segajo v nebo (in še rastejo), dobavitelji dvigujejo ceno produktov, posledično pa se bodo podražili tudi predmeti na policah naših trgovin.
Epidemija vplivala tudi na vrtoglave cene prevoza tovora
Epidemija covid-19 ni vplivala samo na zastoje v mednarodem ladijskem prometu, temveč je prispevala k vrtoglavim cenam prevoza tovora. Cene prevoza v ladijskem prometu še niso bile tako visoke po letu 1973.
Za več info smo vam na voljo na [email protected]
Ekipa RCM