Asistenca

Novice

Potrdilo pooblaščenega gospodarskega subjekta (AEO) za carinske poenostavitve 19. september 2016

Potrdilo pooblaščenega gospodarskega subjekta (AEO) za carinske poenostavitve

Direktor Finančnega urada Maribor mag. Marjan Špilar je izvršni direktorici podjetja RCM, d.o.o. Sandri Erker Haidar podelil potrdilo pooblaščenega gospodarskega subjekta (AEO) za carinske poenostavitve.

Bonitetna odličnost, certifikat razreda AAA 25. avgust 2016

Bonitetna odličnost, certifikat razreda AAA

V podjetju RCM, d.o.o. smo ponosni, da v poslovnem letu 2016 dosegamo bonitetno odličnost, certifikat razreda AAA. Podjetje RCM, d.o.o. po analizah bonitetne hiše Bisnode, največje partnerske družbe bonitetne hiše Dun&Bradstreet za leto 2016 spada med 4,2% najboljših poslovnih subjektov v Sloveniji ter se tako uvršča v najvišji bonitetni razred AAA. V Sloveniji je v letu 2015 med vsemi 163.642 registriranimi podjetji, bonitetno odličnost doseglo zgolj 6.944 podjetij. V dejavnosti podjetja RCM d.o.o., SKD klasifikacija (H 52.290 Špedicija in druge spremljajoče prometne dejavnosti) - je registriranih 586 podjetij, od tega le 50 podjetij dosega mednarodno priznane standarde razreda AAA.

RCM Team

T2 in T2L - NON STOP 14. julij 2016

T2 in T2L - NON STOP

Notranji skupnostni tranzitni postopek

 Sporočamo vam, da je od 14.07.2016 tudi na RCM d.o.o., PE GRUŠKOVJE, zraven T2L dokumentov mogoča izdaja T2 dokumentov izven delovnega časa carine.


Obvestilo: Luka Koper 4. julij 2016

Obvestilo: Luka Koper

Iz Luke Koper so nas obvestili, da je bil na današnjem sestanku med upravo in zaposlenimi sprejet dogovor, da bodo zaposleni tudi jutri, v torek, 5. julija 2016, z vsemi razpoložljivimi resursi izvajali delovne procese v pristanišču med 9. in 17. uro.

Predstavitev postopkov odloženega plačila DDV s 1.julijem 2016 27. junij 2016

Predstavitev postopkov odloženega plačila DDV s 1.julijem 2016


Spoštovani uvozniki, s 01.07.2016 se s poenostavitvijo obračunavanja DDV pri uvozu blaga za davčne zavezance, identificirane za namene DDV v Sloveniji, razbremenjuje plačevanje DDV od uvoza. Uvoznikom z omenjenim datumov ni potrebno plačevati DDV pri uvozu blaga, temveč se plačilo DDV opravi preko obračuna DDV, ki ga mora davčni zavezanec predložiti za predpisano davčno obdobje.

Spremenjen način obračunavanja in plačevanja DDV pri uvozu blaga predstavlja za uvozna podjetja velike koristi, saj vas uvoz ne bo finančno obremenjeval, ampak bo predstavljal le administrativno operacijo.

Več informacij najdete v pdf. dokumentu.
RCM Team

fotografski natečaj na temo LOGISTIKE in TRANSPORTA 31. maj 2016

fotografski natečaj na temo LOGISTIKE in TRANSPORTA

VABILO K SODELOVANJU
 V nagradnem fotografskem natečaju podjetja RCM, d.o.o.

 V podjetju RCM, d.o.o. vas vabimo k sodelovanju v nagradnem fotografskem natečaju na temo
LOGISTIKE in TRANSPORTA z bogatimi denarnimi nagradami.


Tema natečaja je TRANSPORT in LOGISTIKA.

Digitalne fotografije naj se vsebinsko nanašajo na:

 - Cestni, letalski, pomorski in železniški transport
 - Mejne prehode Gruškovje in Obrežje
 - Luko Koper


Nagrade:

1. Mesto na fotografskem natečaju podjetja RCM, d.o.o.: 300,00 EUR denarne nagrade
2. Mesto na fotografskem natečaju podjetja RCM, d.o.o.: 200,00 EUR denarne nagrade
3. Mesto na fotografskem natečaju podjetja RCM, d.o.o.: 100,00 EUR denarne nagrade

Vsi sodelujoči na fotografskem natečaju bodo nagrajeni z majicami podjetja RCM, d.o.o.

Zgodovina ladijskega zabojnika 9. maj 2016

Zgodovina ladijskega zabojnika

 

Odlična knjiga The Box (How the Shipping Container Made the World Smaller and the World Economy Bigger) avtorja Marca Levinsona je biografija ladijskega zabojnika, ki premore več preobratov kot povprečni slovenski reality show. 

 

Ali ste vedeli?

 

26. april 2016 zaznamuje 60. obletnico prve plovbe Ideala X in rojstvo modernega zabojnika, ki je kasneje pomembno prispeval k razvoju svetovnega gospodarstva. Pri tem je pomembno vlogo odigral vizionar, Malcom McLean.

 

Pa poglejmo kako se je zgodilo.

 

Revolucija ladijskega transporta se je začela v glavi Malcoma McLeana, ki je že leta 1937 ob opazovanju dolgotrajnega pretovarjanja blaga iz tovornjaka na ladjo pomislil, da bi bilo enostavneje dvigniti celoten keson iz tovornjaka na ladjo kot pa posamično pretovarjati tovor. Govoril je, da se mu je želja po bolj gospodarnem prevozu blaga s tem, da se izogne neprestanemu prekladanju iz enega na drugo prevozno sredstvo, porodila, ko je delal kot voznik konec 30. let v pristanišču Hoboken. Razvil je idejo standardiziranih kontejnerjev in kamionskih prikolic, ki so jih premikali vlačilci. V ladje so se utovarjali kontejnerji na polprikolicah. S tem privarčevali prostor in stroške. Kasneje so se opustile tudi polprikolice in ladje so pričele prevažati samo kontejnerje. Na začetku so bili ladjarji precej skeptični nad njegovo idejo. To ga je spodbudilo, da je sam postal ladjar. Temu primerno je poimenoval svojo družbo Sea-Land Inc. Konec devetdesetih let jo je prodal ladjarju Maersk. Od tedaj se družba imenuje Maersk Sealand. Kot prva ladja, ki je prevažala samo kontejnerje je v literaturi omenjena ladja »Ideal X«. 26.aprila 1956 je odplula iz pristanišča Newark z 58 kontejnerji do Houstona. Isto leto je na pot odplula tudi prva ladja, ki je bila namenjena izključno prevozu kontejnerjev. Ladja “Maxton” je bila predelani tanker z zmožnostjo vtovora 60. kontejnerjev. Desetletje kasneje so prvi kontejnerji prišli v severno Evropo. To so bili 35' ASA kontejnerji, izdelani po ameriških standardih. V drugih regijah so se uporabljali kontejnerji različnih velikosti kot npr. 27' ASA kontejnerji. Evropski in Japonski ladjarji so hitro prepoznali koristi kontejnerjev in tako pričeli investirati v novo prevozno tehnologijo. Ker so se ameriški standardi kontejnerjev s težavo uporabljali v Evropi in drugih državah, se je s težkimi pogajanji z Ameriko dosegel sporazum, ki določa današnje velikosti kontejnerjev. Nastali so ISO standardi za 10', 20', 30', 40' kontejnerje. Širina je bila določena na 8', višina na 8' in 8'6''. Za celinski prevoz znotraj Evrope se je dosegel sporazum o širini 2,5m za celinske kontejnerje, ki se jih večinoma uporablja v kombiniranem cestno železniškem prevozu. Večina kontejnerjev po svetu je skladnih z ISO standardi, 20' ter 40' kontejnerji prednjačijo. Zadnja leta so se na željo špediterjev in ladjarjev pojavili večji kontejnerji ali &


Spremembe na področju Carinskega zakonika Unije 14. april 2016

Spremembe na področju Carinskega zakonika Unije

Spremembe na področju carinskega zakonika unije

Izkoristite našo asistenco pri uporabi novega Carinskega zakonika Unije po 1.5.2016.

Naj vas spremembe na področju carinske zakonodaje ne zadenejo. Z nami bodo vaši logistični procesi (pri uvozu, izvozu, tranzitu, etc.) tekli gladko, tudi ob spremembi zakonodaje. Mi smo nanjo pripravljeni, pa vi?

 

Vabimo vas v skupno iskanje špediterskih rešitev!

Vaš RCM Team.


Hrvaški poslovni partnerji, 11. februar 2016

Hrvaški poslovni partnerji,


Vabimo vas k ogledu nove spletne strani s koristnimi informacijami, ki vam bodo v pomoč pri načrtovanju
denarnega toka podjetja, ter pomagale pri zagotavljanju likvidnih sredstev podjetja.

Več info na:spedicija.hr

Vaš RCM


Poslovna enota Novo mesto 4. avgust 2015

Poslovna enota Novo mesto

Poslovna enota Novo mesto

Obveščamo Vas, da v ponedeljek, 03.08.2015 odpiramo NOVO poslovalnico v NOVEM MESTU
Na lokaciji je možen najem carinskega in "domačega" skladiščenja blaga, opravlja se lahko pretovore tudi pod carinskim nadzorom.

 



Kontakt:
RCM d.o.o., Pe Novo mesto 
Češča vas 40
8000 Novo mesto
T: 07 33 72 130
M: 031 353 632
E: [email protected]

 

       

 

 


1. april 2015

Ponovno Presegli magično mejo 1000 izvozov

Ponovno Presegli magično mejo 1000 izvozov

Ponovno Presegli magično mejo 1000 izvozov

V mesecu Marcu smo na poslovni enoti Gruškovje presegli magično mejo 1000. izvozov,in sicer kar 1133. izvozov kar predstavlja 37 % vseh izvoznih dokumentov carinskega urada Maribor.

Skupaj z vami rastemo!


31. marec 2015

Dravsko-pomurske gazele: V zadnji petletki najboljši logisti

Prihodke od prodaje so povečale za skoraj 200 odstotkov – z 236 milijonov evrov na 705,9 milijona evrov. V tem obdobju so ustvarile 2442 novih delovnih mest, kar pomeni podvojitev v petih letih, regijsko gospodarstvo pa je v istem času izgubilo 9623 delovnih mest. Ima pa regija še veliko možnosti za napredek pri dodani vrednosti, saj je ta po podatkih za leto 2013 znašala 35.444 evrov, kar je občutno pod republiškim povprečjem, ki je 39.049 evrov.


Prva18192021Zadnja

S kakovostnimi storitvami in visoko stopnjo strokovnosti,
ki temelji na zaupanju, stremimo k skupnemu zadovoljstvu in dolgoročnemu sodelovanju.

Zaupajte nam!

Spedicija.hr
Sodobni carinsko skladiščni center v OIC Hrpelje v Kozini na površini z več kot 15.000 m².